E-book "MATERIAŁY WYKOŃCZENIOWE"
Opis
E-book materiały wykończeniowe to minipodręcznik cyfrowy dla projektantów wnętrz i dekoratorów. Opracowanie to zawiera wstęp do materiałoznawstwa z charakterystyką 31 materiałów wykończeniowych wykorzystywanych w aranżacji wnętrz, dziesiątki przykładów i marek. Znajdziesz tu opisy produktów obecnych na wnętrzarskim rynku – ich najważniejsze cechy, skład, budowę, proces produkcji, rodzaj montażu, zastosowanie, wady i zalety.
Wstęp to Pro Tipy – podpowiedzi co brać pod uwagę podczas projektowania wnętrz w kontekście materiałów wykończeniowych (aspekty praktyczne, techniczne, ekologiczne i wiele innych).
JEŚLI NIE ZNASZ ODPOWIEDZI NA PONIŻSZE PYTANIA, TEN E-BOOK JEST DLA CIEBIE
MIEJSCE NA NOTATKIE-book to 101 stron A4 w formacie pdf (można go wydrukować). Jest tu także miejsce na twoje notatki. E-book'a można używać jak „notesu”. Najlepiej oprawić go w teczkę do portfolio z foliowymi koszulkami albo wpiąć do segregatora i zaglądać kiedy to konieczne. W wersji online - dokument zawiera aktywne linki do innych materiałów w sieci.
|
KOMU POLECAM TO OPRACOWANIE?Opracowanie nie jest przeznaczone dla amatorów i osób chcących samodzielnie urządzić wnętrze – nie zawiera porad typu: jak dobierać materiały wykończeniowe lub jak łączyć by wszystko do siebie pasowało. W tym E-booku nie znajdziesz rozwiązań typowo aranżacyjnych. To specjalistyczne przekrojowe opracowanie dla początkujących architektów wnętrz lub średnio zaawansowanych dekoratorów, służące poszerzeniu lub uporządkowaniu wiedzy o materiałach, których używa się do projektowania i dekoracji wnętrz.
Przy okazji opisywanych tworzyw i produktów wnętrzarskich przywoływane są też ważne hasła, pojęcia i terminy projektowe (wyjaśniane zawiłości nomenklatury czy przywoływane niektóre normy i inne dokumenty). Znajdziesz tu tez sporo historycznych ciekawostek o materiałach (np. czym jest sztablatura, czy laminaty to nowoczesny wynalazek, kiedy wynaleziono terazzo?).
|
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.